četvrtak, 12. veljače 2015.

Crni Egipat


Sastojci:

Biskvit:

9 bjelanjaka
12 žlica šećera
12 žlica prženih, krupno mljevenih
badema (lješnjaka)
3 žlice brašna

Prva krema:

0,7 dl mlijeka
9 žlica šećera
9 žumanjaka
2 vanilin šećera
8 žlica gustina
80 g margarina
200 g mliječne čokolade
1,5 dl vrhnja za šlag

Druga krema:

3,5 dl vrhnja za šlag
50 g sirnog namaza
3 žlice Nutelle
Još potrebno:
200 g čokolade za kuhanje (dekoracija)
100 g prženih, krupno mljevenih badema (lješnjaka)

Priprema:

1. BISKVIT: Izmutite 3 bjelanjka u čvrst snijeg, postepeno dodajte 4 žlice šećera dok
miksate, zatim
dodajte 4 žlice badema, 1 žlicu brašna i sve sjedinite miješanjem. Smjestu ulijte u
kalup sa prethodno stavljenim papirom za pečenje, moj kalup je promjera 26cm.
2. Pecite 13-15 minuta na 180 stupnjeva. Postupak ponovite još dva puta, tako da ćete na
kraju dobiti 3 biskvita.

3. PRVA KREMA: Zakuhajte 0,5 l mlijeka sa šećerom. U drugoj posudi umutite žumanjke sa
vanilin šećerom, dodajte ostatak mlijeka i gustin. Nakon što mlijeko prokuha, sipajte
smjesu i miješajte na laganoj vatri.
4. Kada se smjesa zgusne, dodajte izlomljenu čokoladu i izmiješajte da se ravnomjerno
rasporedi te pustite da se ohladi.
5. Kada se ohladi dodajte margarin i šlag.

6. DRUGA KREMA: Izmiksajte vrhnje za šlag, dodajte mu sirni namaz i Nutellu. U
originalni recept idu još dvije žlice šećera u prahu, no za moj ukus je bilo dovoljno
slatko pa nisam stavila.

7. SLAGANJE TORTE: Na koru stavite najprije prvu kremu, zatim drugu, onda posipate sa
bademima i ponovite to još dva puta.
8. Na kraju cijelu tortu omažite prvom kremom.

9. DEKORACIJA: Ja sam se odlučila za čokoladnu glazuru, čokoladne pločice i Giotto
kuglice na vrhu.
Kuglice sam zalijepila pomoću druge kreme, kako bi bile stabilne prilikom rezanja.
Napomene U originalnom receptu su umjesto badema lješnjaci, ja više volim bademe pa
sam njih koristila.
Isto tako, ide u kremu 10 žlica šećera u prvu kremu, meni je 9 bilo dovoljno. 

Izvor:(coolinarika.com)

0 komentari:

Objavi komentar