nedjelja, 7. prosinca 2014.

Sočan čokoladni kolač


Tako jednostavan, a tako mljac, sočan i čokoladan. Definitivno moj omiljeni čokoladni kolač. Originalni recept je s orasima, ali ja ga pravim s prženim lješnjacima i tako mi je lakši i ukusniji. Vrlo je izdašan, lagano se reže, vrlo je jednostavan i brz za pripremiti, a svi ga vole.


Sastojci:

Biskvit (za veliki lim)
10 jaja
180 g šećera
200 g mljevenih oraha ili lješnjaka
200 g čokolade u prahu
1 prašak za pecivo
Krema
0,5 l slatkog vrhnja
200 g čokolade za kuhanje


Priprema:

1. Za biskvit:
 Jaja i šećer pjenasto umutiti mikserom, a orahe/lješnjake, čokoladu u prahu i prašak
za pecivo dobro promiješati u zasebnoj posudi tako da čokolada nema grudice.
 Pomiješati s jajima.
 Peći u velikom limu na masnom papiru na 180°C oko 20-25 minuta.
2. Za kremu:
 Otopiti čokoladu u slatkom vrhnju na laganoj vatri uz stalno miješanje. (raditi dok je
biskvit još u pećnici)
3. Još topal biskvit izbockati viljuškom i zaliti toplom kremom.
4. Ohladiti. (ja ga ne volim hladiti u hladnjaku, jer se tada krema previše stvrdne, a
ukusniji mi je kad je sočniji)

Izvor:www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar