nedjelja, 16. studenoga 2014.

NEVJEROVATNA PRIČA: Njen zaručnik poginuo na motoru, rodila dijete, a onda…


Jedna mlada žena upoznala je i drugi put ljubav svog života. Naime, ona se zaljubila u dvojnika svog preminulog zaručnika Naz Faruk (28) bila je trudna kada je njen zaručnik Mark Ashdown tragično nastradao u saobraćajnoj nesreći na motociklu, u julu prošle godine.


Slomljenog srca, Naz je rodila kćerku u februaru, a mislila je da više nikad neće sresti muškarca s kojim bi poželjela podijeliti život.

No, samo nekoliko mjeseci ona se zaljubila – u čovjeka koji je ‘pljunuti’ otac njene kćerke.

Naz je napravila profil na jednoj internet stranici za upoznavanje, a uskoro je počela razgovarati s 23-godišnjim Michaelom Millerom. Bila je šokirana kad je vidjela koliko Michael liči na njenog pokojnog zaručnika.

– Bilo je baš ludo, imala sam osjećaj kao da pričam s Markom, ali to je bio Michael. Nikad ništa neće zamijeniti Marka, ali je tako nestvarno upoznati osobu koja toliko liči na njega. Dva mjeseca sam razgovarala s Michaelom prije nego smo se vidjeli. Mark je bio brižan i osjećajan, a otkrila sam da je i Michael takav.

Michael nije samo iste visine kao što je bio Mark, oni imaju sličnu frizuru, plave oči, a i Mark je svirao gitaru kao i Michael.

– Ljudi uvijek komentarišu sličnost između Marka i Michaela.



– Jako sam sretna što sam pronašla nekoga ko me razumije kao moj zaručnik prije, mislila sam da se više nikad neću zaljubiti.


Mark je imao saobraćajnu nesreću na jednoj raskrsnici i na mjestu je bio mrtav. Njegovi roditelji telefonom su Naz javili tužnu vijest.



– Zvala sam Marka pitajući se zašto se nismo čuli cijelo poslijepodne. Kada su mi rekli šta se dogodilo, nisam to mogla podnijeti… Bio je premlad da umre, cijeli život bio je pred nama. Bilo je tako okrutno. Očito je pogrešno vidio svjetla na semaforu kada se zabio u automobil. To je bio najveći šok u mom životu, nikad nisam doživjela ništa slično. Mislila sam da ćemo ostarjeti zajedno. Bojala sam se da ću izgubiti dijete, jedino što mi je ostalo od Marka.



Srećom, njena trudnoća je prošla dobro i rodila je kćerku Siju

0 komentari:

Objavi komentar